Παιδαγωγικές Αντιλήψεις

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ «ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΚΥΚΝΩΝ» ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 6 ΕΤΩΝ

Αγαπητοί μας γονείς,

Αναμφισβήτητα τα 6 πρώτα χρόνια της ζωής του ανθρώπου , αποτελούν την καθοριστική περίοδο για την κατοπινή εξέλιξη του , όσον αφορά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του, τον τρόπο σκέψης και τις αντιλήψεις του.

Στην «Λίμνη των Κύκνων» υποδεχόμαστε τους «μικρούς μας κύκνους» σε ένα ζεστό και ευχάριστο περιβάλλον , όπου με στοργή , αγάπη και κατανόηση , τα βοηθούμε να ξεπεράσουν τις πρώτες δυσκολίες και να αποκτήσουν σιγουριά και αυτοπεποίθηση για τους εαυτούς τους !

Οι Παιδαγωγοί μας θα δώσουν την απαιτούμενη προσοχή στο μωρό σας , σε εξατομικευμένη βάση , λαμβάνοντας υπ’ όψιν το ατομικό ωράριο φαγητού και ύπνου, την ιδιοσυγκρασία και τους προσωπικούς του ρυθμούς ανάπτυξης , σε ένα ασφαλές και γεμάτο κατάλληλα ερεθίσματα περιβάλλον , όπου η εξέλιξη του παιδιού σας θα βρίσκεται υπό συνεχή και προσεκτική παρακολούθηση – πάντα σε συνεργασία μαζί σας .! Από τις σημαντικότερες αρχές που αφορούν στην οργάνωση των προγραμμάτων μας για μικρά – νήπια , είναι η έμφαση που δίνουμε στην Ενίσχυση και όχι στην Υποκατάσταση των ικανοτήτων των οικογενειών. σε θέματα ανατροφής των παιδιών σας . Ο ρόλος μας είναι να συμπληρώνουμε και όχι να αναπληρώνουμε τη ζωή του παιδιού στο σπίτι , αλλά να συμβάλλει θετικά στην ενίσχυση της οικογενειακής ζωής , με Υπηρεσίες Υψηλής Ποιότητας Ημερήσιας Αγωγής για μικρά – νήπια , με υποδειγματικά προγράμματα στα οποία το περιβάλλον του παιδιού εμπλουτίζεται με μεθόδους που καλύπτουν τις προσωπικές , κοινωνικές , νοητικές και ψυχοκινητικές ανάγκες , που οδηγούν στην ανάπτυξη τους με τον καταλληλότερο τρόπο.

……Με τη βεβαιότητα ότι το παιδί σας είναι ότι πιο πολύτιμο υπάρχει στον κόσμο. ……Με την κατανόηση μας για κάθε ανησυχία και προβληματισμό που έχετε για το μέλλον του. ……Πιστεύουμε ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε με αξιώσεις στις προσδοκίες σας.

 

1.«Το παιδί είναι μια ελπίδα και μια υπόσχεση για την ανθρωπότητα.»

2.«Η πιο σημαντική περίοδος στη ζωή δεν είναι η ηλικία της πανεπιστημιακής μόρφωσης, αλλά η πρώτη, η περίοδος από τη γέννηση ως τα έξι.»

3.«Μην τους λέτε πώς να το κάνουν. Δείξτε τους πώς να το κάνουν και μη λέτε κουβέντα. Αν μιλήσετε, θα κοιτάνε τα χείλη σας που κουνιούνται. Αν τους δείξετε θα θελήσουν να το κάνουν μόνα τους.»

4.«Το παιχνίδι είναι η δουλειά του παιδιού.»

5.«Το να αφήνεις το παιδί να κάνει ό,τι θέλει όταν ακόμα δεν έχει αναπτύξει δυνάμεις ελέγχου είναι σαν να προδίδεις την ιδέα της ελευθερίας.»

6.«Ποτέ μη βοηθάτε ένα παιδί σε μια εργασία που νοιώθει ότι μπορεί να την καταφέρει μόνο του.»

7.«Αφήστε τα παιδιά να είναι ελεύθερα. Ενθαρρύνετέ τα. Αφήστε τα να βγουν έξω όταν βρέχει. Αφήστε τα να βγάλουν τα παπούτσια τους όταν βρουν μια λιμνούλα με νερό. Και όταν το γρασίδι στα λιβάδια είναι υγρό από τις δροσοσταλίδες, αφήστε τα να τρέξουν πάνω του και να το ποδοπατήσουν με τα γυμνά τους πόδια. Αφήστε τα να ξεκουραστούν ειρηνικά όταν ένα δέντρο τα προσκαλεί να κοιμηθούν κάτω από τη σκιά τους. Αφήστε τα να φωνάξουν και να γελάσουν όταν ο ήλιος τα ξυπνάει το πρωί.»

8.«Η εκπαίδευση ακόμα κι ενός μικρού παιδιού, δεν έχει στόχο να το προετοιμάσει για το σχολείο, αλλά για τη ζωή.»

9.«Η πρώτη απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη του παιδιού είναι η συγκέντρωση. Το παιδί που συγκεντρώνεται είναι απέραντα ευτυχισμένο.»

10.«Ο στόχος της εκπαίδευσης στη νεαρή παιδική ηλικία θα πρέπει να είναι να ενεργοποιήσει τη φυσική επιθυμία του παιδιού να μάθει.»

11.« Το παιδί είναι μαζί ελπίδα και υπόσχεση για την ανθρωπότητα.»

12.«Όταν τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη φύση, αποκαλύπτουν τη δύναμή τους.»

13.«Το μεγαλύτερο σημάδι επιτυχίας για έναν δάσκαλο είναι να μπορεί να πει: “Τα παιδιά εργάζονται τώρα σαν να μην υπάρχω.»

14.«Ένα κριτήριο για την ορθότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η ευτυχία του παιδιού.»

15.«Το περιβάλλον πρέπει να είναι πλούσιο σε κίνητρα που προσδίδουν ενδιαφέρον στη δραστηριότητα και προσκαλούν το παιδί να διεξάγει τις δικές του εμπειρίες.»